Michael Leboeuf
Nejlepší věc, kterou můžete udělat, když se Vám nedaří, je usmívat se.
Nikdy nepodceňujte naslouchání. Je to jedna z nejdůležitějších dovedností, kterou se můžete naučit.
Zákazníci, stejně jako srdce, jdou tam, kde si jich váží.
Lidé budou poslouchat co říkáte, ale uvěří pouze tomu, co uděláte.
Veďte lidi k tomu, aby si vybrali bitvy tak velké, aby to mělo význam a dost malé na to, aby je mohli vyhrát.
V životě dostaneš tolik, kolik dáš.
Mnoho lidí si myslí, že zákazníci jsou jako autobusy. Přijíždějí pravidelně a často. Mýlí se!
Jestli chcete hvězdy, odměňujte jednotlivce. Jestli chcete týmové hráče, odměňte výsledek týmu.
Od života dostanete to, čím se zabýváte ve svých myšlenkách. Myslete, chovejte se a mluvte negativně a Váš svět bude také negativní. Myslete, chovejte se a mluvte s nadšením a budete se cítit šťastně.
Praise, like champagne, should be served while it´s still bubbling.
What gets rewarded gets done.